utorak, 14.10.2008.

:: O MENI ::

Surfajući našao sam 20 pitanja pomoću kojih mogu vas opisati sebe. Pa da počnemo redom

1. Tko sam?
Marko aka cpz aka croatian_power_zgb
2. Tko me najbolje poznaje?
Hmm... Pa zapravo jako malo ljudi ali možda ni oni...
3. Koliko imam godina?
Imam 21 god. Ponekad se osjećam k'o da imam 60, a ponekad k'o da imam 10.
4. Najvažnija stvar u mome životu je…
Ljudi kojima je stalo do mene. I ja sam sebi naravno. zubobelj
5. Uvijek plačem…
Kad dobijemo Englesku na Wembley-u. hrvatska
6. Ja uvijek...
Neznam na ovo odgovoriti...cry

7. Najsretniji sam kada...
Spavam...
8. Ponedjeljkom ujutro me možete naći..
U krevetu.. zujo
9. Moj najdraži oblik transporta je...
Jako volim ići vlakom, iako je auto car kada si umoran... zubo
10. Moje oči su...
Smedje.
11. Moja najdraža stvar koju posjedujem je...
Pa ajmo reć, moj laptop.. Hmm... Ili iPod?? Nisam siguran... Nisam baš previše vezan za te stvari ali reći ću ipak iPod.. (kojega trenutno nemam) no
12. Za opuštanje mi treba..
Alkohol, alkohol! To je prava stvar! K'o ne voli alkohol taj nije normalan! Hej! party party party(I onda opet ponovite!)
13. Grad u kojemu živim je..
Hrvatska metropola... A kakav je? Moj je! wink
14. Najgora navika mi je..
Kompjuter..
15. My guilty pleasure is…(ovo mi je bilo glupo prevodit; tj neznam kako bih preveo)
Pa recimo da je alkohol..
16. Kada nekoga pogledam prvo što vidim je...
Njegovo/njezino lice...
17. Mislim da je __ lijepa.
Dalmatinska zagora i moja cura...
18. Jedna stvar bez koje nemogu živjeti je..
Zrak...rolleyes
19. Jedna stvar koju ljudi neznaju o meni je...
Ma da! Znaš da ću na ovo odgovoriti...rofl
20. Moj život je…
Takav kakav je.. Nedam ga... (Još)

- 22:15 -

Komentari (0) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Nekomercijalno-Bez prerada.

:: IZBORNIK

joomla visitor
---------------
Fan(s) Online
---------------
home
---------------
home
o
Pokloni
sigs
walls
other
psd
contact
---------------
SA
---------------
PODRŽI MOJ BLOG!
---------------

:: Linkovi

MOJE STRANICE
CPZ - DeviantArt
CPZ - Zedge
CPZ - Flickr
---------------
WEB STRANICE
Soul-Art
TalkCeltic.net
GFX Resource
DL-Share
---------------
RESPECT TO YOUZ
Zero Prodakšns
---------------
MY DESIGNZ
Casuals